2/12 -08


Den här bilden väcker minnen, också passar den bra eftersom jag ska börja
mitt inlägg med ett förlåt till Norsken ^. Eftersom jag och Lovisa tyckte om att mobba
han idag. Vi tog hans mapp med spanska grejerna kastar ut i snön, böcker förstörs
och han blev sur. Allvarligt, om blickar kunde döda så ville man inte kolla på Norsken.
Men vi slutade fred tillslut, annars kanske jag hade varit död nu?! Inget skämt.

Jörgen kom hit efter skolan och gosa med mig, förlåt för att jag hotar
att slå dig med kanalbytarn! Haha, men det var kul sist ju. :) Tyckte jag iallafall.
Men du vet ju hur jag är ibland :p Och förresten är det du som gör mig så galen häh.
Men jag älskar dig, och ingen kan ändra på det.

ARRIBA!

Kommentarer
Postat av: Burman

Haha, stackars norsk. Ikväll vinner vi!!

2008-12-03 @ 18:22:39
URL: http://malinburman.webblogg.se/
Postat av: norsken!!!!!

Det var inte kul!! Kände mig för första gången jävligt seriös! Aja nu äre fred ARRIBA på det! pöss<3

2008-12-05 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0