Crazy helg

Helgen har varit crazy, loftet med släkten var grymt roligt och mysigt. Det är skönt att bara umgås!
Benny var helt galen, på ett bra sätt. Ulf också :) Det var roligast när dom satt och såga varandra.
''Om jag skulle vilja ha ett kort på dig, så kunde jag lika gärna ta ett kort på min röv. För min röv är
sju år yngre och snyggare än ditt ansikte'' Haha, fan vad jag skrattade.

Vi lirade match på dagen, det gick väl hyffsat :) Efter matchen drog jag till min älskling.
Jag färgade håret på honom, brunt. Riktigt snyggt, och jag är nöjd över resultatet mohah.
Vi lirade lite fifa (såklart) kollade på en film, myste och somnade. Också drömde jag en
mardröm om Jörgen, så när jag vakna visste jag inte fall det var sant eller inte. I drömmen
var Jörgen jätte dum så jag var nära på att slå till honom när jag vaknade, haha.

Nu sitter jag här, väntar på mat. Vi ska äta tacospaj, hoppas det är gott :)
Sedan blire tv kväll för mig. One tree hill, gossip girl, wallander - joker.
Med godis och julmust självklart.

ARRIBA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in dagens namn på http://dagensnamn.blogg.se

2008-12-09 @ 00:40:57
Postat av: Jörgen

haha rött skulle jag faktiskt kalla min hårfärg :P

men du gjorde ett bra jobb tack

älskar dig

2008-12-11 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0