fyra månader


för 20 minuter sen så var det julafton, men just precis nu är det den 25 december.
och det betyder alltså att jag och min älskling firar fyra månader idag. och jag kan
säga dig och till alla som läser att det har varit dom bästa månaderna jag har upplevt.
det finns verkligen ingen bättre tid än dom jag är med dig, så mycket glädje, så mycket kärlek.
så mycket av det goda. jag vill att det alltid ska vara som det är just nu, för isåfall kommer
jag dö som en lycklig kvinna iallafall. det är så mycket jag vill säga till dig, men inga ord räcker.
du tror att du förstår vad jag försöker säga till dig, vilket är väldigt gulligt förresten men du gör inte det.
ingen förstår hur mycket du betyder för mig, men man ser iallafall hur bra vi passar ihop.
mina händer emot dina, du ser väl hur perfekt dom matchar varandra? hur dom dras sig till varandra.
det jag egentligen vill säga är att det här är inte slutet på vår underbara saga, utan bara början.
jag älskar dig jörgen persson, alltid och förevigt. ingen kan säga något annat..

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag vart först med bärbar dator älskling ;)



Men jäklar vad jag älskar dig! fint skrivet älskling :) jag får gåshud med en kittlande känsla i magen. Jag är pussnödig, ska vi pussas när jag kommer till dig sen? <333

2008-12-25 @ 16:42:06
Postat av: norsken!!!!!

norska grattis kramar till er två!:)<3

2008-12-26 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0