Jörgen och jag.. och Norsken (?)

Jag börjar undra vem Julle är tillsammans med, mig eller Norsken?...
för det skulle lika gärna vara Norsken han dejta, best friends forever.
och jag är bara en plus i kanten :( </3

idag har jag och Julle varit på stan, jag fynda två tröjor och en kofta :)
men annars hittade jag inge mycket, ska på stan på tisdag med Lovisa
och får hoppas på att jag hittar något då. eftersom jag inte fick gå in i
alla butiker som jag ville för Julle..

ARRIBA FÖR MIG :) och inte för Julle och Norsken

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!

louise/rockstar du måste börja gilla rock då så tar han tillbaks dig! Jörgen/rockstar best friends forever hehe! Louise/rockstar plus i kanten forever hihi! ARRIBA för norsken/rockstar å jörgen/rockstar!<3

2008-12-26 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0