Man är den man är

Det var ett bra tag sen man skrev ett inlägg. Jag har väl inte så mycket att säga..
Roger (min tränare) försöker få mig att vilja gå med i j/h, vilket jag inte alls är sugen på.
Först innan matchen, sen efter matchen, och nu ringde han när jag var på skolan.
''Jag räknar med dig'', gash! Det känns dumt att inte gå nu.. åh, vi får se hur det blir.
Jag får helt enkelt sova på saken, ännu en gång.
Inte nog med den tanken, så är Jörgen faktiskt i Stockholm :(
Men kommer hem imorgon kväll :) Skönt! Plus att man slutar skolan på torsdag,
har mycket att se fram emot på lovet.
Också snart fyller man år, när skolan börja. SUG! men stora bokstäver...

ARRIBA!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu jävlar är det lov älskling :D Vad önskar du dig när du fyller år? :) <3333 saknar dig nu igen, kom hit fort

2008-12-18 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0