18/11 -08

Pjuh! Har pluggat på hk provet i tre timmar snart. Men tog en lång paus och ringde Jörgen :)
Den bästa pausen, bara det att han har PMS idag typ. Sudda sudda sudda sudda bort din sura min.
Ja, men iallafall så har jag sovit jätte konstigt i natt, så min rygg gör något ont.
Det känns som jag är 87 år minst, jag är seriös. Och ingen vill ge massage :( Jörgen borde komma
hit och ta hand om mig som vanligt (a) Men det är DM match imorgon, då får Åsa smörja och trycka
på alla knölar, massera och fixa ryggen min som alltid. Denna dag sög pung! Är trött och gnällig..
Jag behöver min Jörgen nu! Det enda som gör mig glad. För jag saknar dig älskling..
Känns som evigheter nu, sen vi sågs sist. Men på torsdag och i helgen, jag längtar efter dig.
Och det är inte kul att vakna när inte du är brevid en... Jag behöver verkligen helg just nu!

Jörgen Persson
ta mitt hjärta föralltid.



Det finns ingen som dig, någon som är så speciell på sitt eget sätt.
Jag älskar dig på alla sätt och vis, och jag har inte råd att förlora dig.
Jag vill vara med dig föralltid, och det är inget skämt. Jag är galen i dig,
i både dina bra och dåliga sidor. Världens bästa grabb, pojkvän, bästa vän.
Sagan som aldrig tar slut, det var väl så vi sa älskling? :) 25/8 -08, alltid & förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0