28/11 -08

Jag måste be om ursäkt om mina tråkiga inlägg och att jag inte har skrivit något.
Eftersom Norsken är mitt stora fan, som nästa var på väg och ta livet av sig pga det.. ''/
Jobbigt läge.. Idag var det iallafall slagsmål, han vart piskad av bältet. Aoooooouuush!
Också måste jag be om ursäkt till Norsken, eftersom jag sågade honom i mitt förra inlägg.
Imorgon möter vi Ljusdal, döda! Söndag är det emot Hudiksvall, döda!
Jag längtar till Nyår, vilka planer :) Ha de.

Förlåt för ännu ett tråkigt inlägg...

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

Jag godtar ursäkten! Det var en mkt svår tid för mig när jag var dissad!!!!!<3

2008-11-28 @ 12:48:34
Postat av: Jörgen

Så jävla bra spelat! 2 vinster. Målgörare dessutom =)



Nyår med dig älskling <3

2008-12-01 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0