Kvinnan härksar


Just nu sitter jag på skolan och lider lite smått, mitt sår har spruckit upp.. AJ!
Plus att våran skolsyster suger, hon har varit upptagen med ingenting i snart
fyra timmar. Så jag ska göra ett försök till snart. Mitt knä är väl på bättringsväg,
det gör mindre och mindre ont ju mer jag går och för varje dag. tuuuur de, hörni!
Imorgon ska vi ha studiedag, och vi ska tydligen till PC så jag ska vara med
min älskling där, tänkte jag :) Han kom till mig igårkväll, så mysigt så.
Han kommer till mig ikväll också hoppas jag, annars får vi ses imorgon och hela
helgen :) Me like. Aja, palla detta! Ska fortsätta jobba, och ge våran skolsyster
en sista chans.. Puss, ha de!

Jag älskar min Jörgen Persson ♥

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Säger ju det, går du mycket så är du snart bra igen! tro mig! jag är känd för mina skador!

Och visst fan ses vi på pc, skönaste skolan du kan hitta! Jag älskar dig min sköna <3

2008-11-13 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0