kvinnan härskar


Jag vill tacka min underbara pojkvän som har gett mig ett underbart lov. ♥
Och jag vet att du inte förstår dig på mig ibland, men det finns inget du inte vet.
Så håll om mig och släpp aldrig taget älskling, det skulle jag nog inte klara av.
Jag älskar dig Per Jörgen Andre Persson :) 25/8, always and forever.

Lovet har varit bra, förutom lite grejs emellan mig & Jörgen då.
Annars har han & jag haft det roligare än nånsin, det har jag dig att tacka för.
Men nu har jag ont i hela kroppen så jag knappt kan röra mig längre ''/ PAIN!
Jag har typ en sne ryggrad.. Så min rygg är ju som sagt lite känslig, eller fan mesig!
Det är bara att bita ihop! Och sedan hoppas på det bästa, för det är jag bra på :)
Aja, nu vart jag hungrig.. Puss & Ha de!

Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

Du och din träningsverk!!! Funderat på min livsstil? Inte träna alls så slipper man lida som en överkörd sällskapskatt! pöss<3:)

2008-11-03 @ 16:54:10
Postat av: Jörgen

Det är du som ska ha tack som velat vara med mig fast jag hostat som ett svin å varit sjuk som ett as.

Jag släpper aldrig taget om dig min älskade Louise.

Fortsätt skriv! Du ska få uppdrag av mig också, du ska skriva låttexter med mig =)



25/8-08 jag kommer föralltid vara tacksam för att den dagen förgyllde mitt liv.

2008-11-03 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0