Kvinnan härskar

En tjej ~20 pratar i mobiltelefon.
Tjejen: Du är skitäcklig vet du det?
En kort paus.
Tjejen (halvskriker): Man har inte trekant på Burger Kings toa!
Inte ens jag har haft det! Du är skitäcklig.

www.tjuvlyssnat.se

Haha, är det bara jag som tycker den sidan är rolig?! Det är så jäklans styggt alltihop.
Idag var det ju back in shcool.. Döda mig någon, snälla? Jag är så jävla less på att gå
upp tidigt och sedan dra till helvete. Fast för visso (haha vilket ord egentligen) så är det
många sköna jävlar som förgyller min dag. :) Nu ska ni ta åt er klassen!

Ikväll blir det min Jörgen, har jag berättat för dig hur tomt det känns nu eller?
På lovet så tillbringa jag min morgon, min dag, min kväll och min natt med dig
varenda jävla dag. Men nu.. Gash! Det är bara för tomt helt enkelt. Det tyck jag icke om.
Men snart är du här, jag längtar efter dig farligt mycket nu. Komsi komsi baby!

På tal om saknad så saknar jag min älskade morfar.. Min favorit!
Jag måste ta mig till Brunflo snart innan smärtan blir för stor. I love u.
När jag väl är där så MÅSTE jag träffa min barndomsvän Kalle, som
snart ska lämna mig här i Östersund. Vi har bestämt hela tiden att vi
ska ses, men vafan! Nu måste vi det innan jag spricker. Miss u hun!

Till helgen mina damer och herrar, så drar vi i Kib till Sundsvall och lira stjärten av oss.
Vi ska vinna, eller hur brudar? - Okej, jag tänkte väl det. Ska bo på scandic hotell igen, som i Bollnäs.
Fast denna gång bor jag med skön-Petra, me like! ♥ - Snus forever, var det inte så vi sa? :)

Men nu kurrar min mage för fullt, och det betyder bara en enda sak - MAT!
Puss och ha det! Också kan ni ju önska oss lycka till vi från Kib :) Det skulle inte skada.
Kib = Kärlek.

Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Det är alldeles för tomt utan dig. Idag är jag hemma och är sjuk. Det är smärtsamt att inte ha dig bredvid mig nu, när vi vaknade upp bredvid varandra mest varje dag på lovet.. Så det var värt att skippa sista halvtimmen på träningen igår för att få vara med dig :)

Men Jullovet är ju rätt snart här :D

Jag vill träffa din morfar! han verkar cool,

puss på dig, vinn i helgen för fan :D

2008-11-05 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0