kvinnan härskar


Just nu är jag på skolan. Jag, Jocke & Norsken sitter här och chillar litegrann.
Vi skriver berättelse om WW2. Det är faktiskt roligt tycker jag. =)
Jocke hälsar att han suger kuk.. Så nu vet ni det. Snart lunch, förresten så försov
jag mig imorse.. Igen! Kom 40 minuter försent. Segt föfan! Träning ikväll hörni!
Det kommer bli roligt, helgen i Sundsvall blir bäst. Jag & Petra delar rum ju, bättre än bäst.
Snus forever baby! :) Aja, nu drar jag... Puss, ha det!

Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: Jörgen

40 minuter? :O Louise! skärpning :) annars kommer jag och sover hos dig varje natt och är skitjobbig på morgonen! <33333333333

2008-11-05 @ 14:15:38
Postat av: norsken!!!!!

Första roliga svenska saken i år(Y)!! Jörgen sov hos louise varje natt å va pain in the ass på morgonen så kommer hon i tid nån gång!<3:D

2008-11-05 @ 17:46:02
Postat av: Jocke

tyckte du att det var ganska kul? då ljuger kvinna!

2008-11-07 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0