Kvinnan härskar

Just nu sitter jag här på skolan, jobbar lite och så. Killarna leker med en datamus som har världens längsta sladd, Philip fick den just i pannan - rakt i pannan. Haha! Jag känner på mig att det dom håller på med kan bara sluta illa, om ni har sett final destination? Om döden får bestämma.. Så snart kommer någon dö på världens konstigaste sätt, eller något.
Känns osäkert och sitta här, när dom kastar runt den och så. Men jag är gjord av stål! Ikväll blire träning, mycket bäst.
Efter skolan ska jag, Lovisa och Terese hem till Terese och kolla på ''Från andra sidan''. Jag och Jörgen såg den, eller ja, jag hade också sett den fall jag inte blunda hela filmen. Så vi ska gosa lite på en måndag, före min träning. Mysigt! :)
Nu ska väl jag springa och rädda mitt liv.
Snart kommer dom spränga sönder kopiatorn... Ruuuuuun!

Jörgen Persson,
Du är mitt ljus i mörkret. Tyck om dä väldigt mycket! 25/8 ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

dom är galna! mysig dag! <333

2008-11-17 @ 09:55:57
URL: http://lovajsaa.webblogg.se/
Postat av: norsken!!!!!

phew vi överlevde thank god!! Jahapp då blir det ännu en gnällig dag om träningsverken immorn dåå!;)<3

2008-11-17 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0