Kvinnan härskar


Do you see how much I need you rigth now?
Mjo, det är nog jobbigt i skolan tycker jag. Det är lite överdrivet jobbigt, men men.
Men jag klarar det... Eller? Aja, snart kommer Jörgen hit sedan drar vi hem till honom.
Fixa något gott att käka och mysa lite grann :) Det gillar vi.
Och jag är så jävla pepp tills helgen, jag känner att det kommer bli en lyckad helg med kib.
Jag & Petra ska har roligare än någonsin, och självklart resten av gänget.
Men nu orkar jag inte skriva någe mera. Puss, ha de!

It's my life it's now or never I ain't gonna live forever
Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

Klart du klarar skolan vafan DU går ju med MIG!!! Lycka till i sundsvall. och om ni ska snusa vilket ni nog kommer göra använd LÖSSNUS VAFAN!! Och drick ett glas mjölk medans du är igång!<3:D

2008-11-06 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0