Kvinnan härskar

Jag är så död i knät. Det är alldeles svullen, varm och omöjlig att böja.
När jag kom hem i söndags så kunde jag knappt gå själv, det gjorde så ont
att böja benet så jag började lipa. Vi tänkte dra in på akuten men skulle vänta
tills nästa dag, det kunde ha varit en spricka. Men vi chansade på en rejäl smäll.
Så jag har varit hemma från skolan eftersom jag inte ha kunnat gått, pain.
Ska typ testa gå till skolan imorgon, det kommer ta sju år för mig att ta mig till skolan iallafall.
Och tretton år för att ta mig upp och ner i dom där jävla trapperna där, jag måste få
åka hissen tycker jag. Handikapp-hjälp!

Har iallafall bara sovit och kollat på one tree hill dom här dagarna. Soft!
Ska kika mer på det nu, snart. Sedan kommer min älskling hit och tar hand om mig :)
Det gillar jag, mycket. Min älskade pöjk.
Det är ju som sagt träning ikväll, och jag kan inte träna :( Hatar det. Jag älskar innebandy,
även fast jag skadar mig lite då och då. Men det är så värt de.

Jörgen Persson <3

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

Okej 20 års försening på skolan ajaj du är nog 90 bast efter typ en vecka för dig;)<3

2008-11-12 @ 18:57:37
Postat av: Jörgen!

Fick du åka någon hiss?

Ska ta hand om dig hela helgen, så är du fit for fight på innebandyplanen redan på måndag <333

2008-11-13 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0