Kvinnan härskar


Jag har spenderat min helg med bara min babyboy :) Och det har varit bäst.
Vi spelade fifa-09 hela natten, det slutade oftast med förlängning. Men jag
måste bara säga att jag vann med 14-1 en gång. Riktigt jävla nöjd! :)
Så du, Norsken - när fifa kvällen blir av, då jävlar! Jag har tränat. Muhahaha.
Men över till helgen som var, jag och Jörgen hade det lika roligt som vanligt.
Den bästa tiden som finns är när vi är tillsammans, det finns inget som klår dom.
.. Eller jo, nästan. Det är tiden då man är på en innebandyplan. Men bara nästan!!!
Aja, snart börjar sanningens ögonblick. Jag tycker det är riktigt roligt faktuuuskt.

Förresten, så vet jag varför mitt knä har varit som den var. En inre blödning, gash!
Men nu är det mycket, mycket bättre. Men jag tror jag ska dö, när Jörgen har varit som
mest klumpigast och råkat knäa mig där eller något. Ja, men iallafall så blir det träning
imorgon. Bra bra bra! DM match på onsdag. Dom har ingen chans!
Puss, ha de!

Jörgen Persson,
jag älskar dig tills slutet ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är så rolig louise! Jag förlorade ju verkligen med 14-1 va? vem ska tro dig på det?

duktig är du men inte så duktig ;)



Och jag är så nöjd med den här helgen, jag har haft så kul fast jag gick skola från 10 till 2 på lördag.. Tiden med dig är den bäst spenderade tiden! klår till och med tiden då jag rockar med min gitarr med hästlängder! Du är mitt allt, kommer alltid att älska dig <333

2008-11-16 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0