kvinnan härskar



En ny dag, nya möjligheter
Åh, självklart så ska vi ha prov om första världskriget på fredag..
Så snart ska jag sätta mig ner och plugga sönder skallen av mig!
För nu jävlar ska jag få MVG där, åtminstonde VG.
Idag på plugget  har jag umgåtts med Norsken mest, :)
Alltså Bonden har allvarligt damp, han och Lars börja typ reta upp
varandra. Haha, men tur som fan att dom har mig ibland alltså ;)
Nej, men det var rätt roligt.. Dom hade vattenkrig typ, och jag
försökte skydda mig eftersom det är alltid, då menar jag ALLTID
jag som råkar ut för något när andra håller på, inget skämt.
Äsch, idag var det en kort och skön dag.
Nu äre dags att plugga tills one tree hill, sen är det äntligen
innebandy träning. Det gillar vi, oj jag mena det älskar vi.
Pyss

Kvinnan härskar


och som vi båda vill
mer än någonting annat
så står det skrivet i pannan att
man väcker en ångest när man släcker en annan

vi har blivit som dom
någon tittar på oss
är det min tanke dom ser eller
dina röda kinder som avslöjar mer

när jag går därifrån
och du håller kvar
så vet vi båda att det är såhär
man mår när man hemligheter har

när jag går därifrån,
utan ett ord
så vet vi båda två..
vi har blivit som dom som aldrig får bli

vi skulle kunna haft ett liv tillsammans..
men det är för sent.

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

klart man umgås med norsken å det e klart man umgås med norge kvinnan! haha jaa bonden jävla damp!!!<33:D

2008-10-01 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0