kvinnan härskar


Imorgon kommer min älskling hit, gud vad jag saknar honom nu!
Och jag tycker inte om när du inte svarar i telefonen, har säkert ring 24 ggr nu.
Du har säkert på ljudlös eller något hemskt.. Som vanligt dårå -.-
Men iallafall, imorgon kommer han hit. Han ska kolla på min match också :)
Sedan sova ut, verkligen sova uuuuut. På lördagen åker vi hem till honom,
också ska vi laga mat like always. Eller det är alltid jag som gör det mesta,
så Jörgen inte skapar en brand och gör så vi båda dör eller något hemskt.
Så det kommer bli en bra helg, en Jörgen-Louise helg, det behöver jag :)
Men nu ska jag fortsätta ringa honom.. Jag börjar bli arg på att du inte svarar!!
Men jag älskar dig ändå. ♥

Kvinnan härskar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag hade träning å det visste du :D jaa härlig helg. Bra mat jag gjorde dessutom :) Två tummar upp älskling <3 älskar dig med

2008-10-21 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0