kvinnan härskar


Jag är en kines, baby!

Idag fyller min kära syster 19år! Grattis älskade, hoppas du får en bra dag :)
Du vet att jag älskar dig, blodsband dör aldrig. ♥

Ja, som sagt så fyller min kära syster år idag. Och hon ville inget annat än att
vi skulle gå in och sjunga för henne på morgonen. Eftersom pappa jobbar så
väckta dom mig kl 6 på morgonen?! Jag gick in och gjorde mitt, pussa henne grattis,
gick och la mig sedan. Haha, jag tyckte jag var värd det. Men just nu så är hon
och Fredrik ute och käkar. Bara så du vet så väntar min present på dig här hemma ;)

Jag vandrade till skolan som varje tisdag -.- Tyvärr så.. Vi gjorde inget vettigt!
Och demokrati suger hårt. Men det har faktiskt vart en helt okej dag, det kanske var
för jag åt tårta till frulle imorse. Hähä, eller så var det en helt okej dag.

Efter skolan drog jag och mamsen på stan. Det var mycket som skulle handlas.
Köpte en fint present till min syster. Också fyller min älskling år imorgon, så jag
köpte två hela presenter till honom :) Också har man ju världens bästa mamma,
så jag fick min efterlängtande vinter jacka, också lite smink på köpet. Tack mami ♥

Också kommer man hem, så finns det alltid någon som ska förstöra ens kväll.
Men ni vet ju hur jag är, lika bäst som vanligt, lika cool som glömmer allt så fort. Häh!
Nu sitter man här och bloggar för fullt som ni ser. Jag missade one tree hill idag?!
Jag tror min värld ska gå under.. Haha närå, eller?

Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Presenterna var så fina =) dom tackar jag så jätte mycket för! Älskar dig min kvinna

2008-10-26 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0