kvinnan härskar


Idag har det regnat lite smått, det suger hårt! Men det skiter väl jag i för vi har lov nu =D
Gud vad skönt. Men igår var det mindre skönt, jag trodde allvarligt att min dag var inne.
Huvudet höll på att explodera, inget skämt.

Det är så mycket som ska hända på lovet, jag vet inte hur jag ska hinna med allt.
Men imorgon får jag äntligen vara med Gäddan, jag saknar henne lite för mycket!
Jag och lill'syrran ska gå på HSM3 på söndag tror jag :) Man får fan inte missa det.
Också har vi fan innebandy matcher nästa helg, oh love it. Jag är pepp redan nu häh!

Hörru Norsken, när blir det fifa kväll då?
Ni ville har mer spö än vad ni fick sist, och det kan man inte tacka nej till.

Också har Lars kommit hem från.. Vart var det han åkte nu igen?
Äh, skitsamma! Är du brun nu eller?! :)

Men nu är det lov, ville bara påminna er.
Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

du får aldrig komma hit igen!!!!! Haha närå vi får väll se någe till veckan!:D Va är det lov javlar det visste jag icke du!! pöss<3:)

2008-10-24 @ 16:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0