kvinnan härskar


Jag, jögga, Gäddan & Byttis är hemma hos Bytt just nu. Också har jag & Gäddan gjort vårat straff när vi förlorade fifa turneringen... Ja, genom att dansa. Mycket sexigt om jag får säga det själv :) Jag skrattade tills jag fick ont i magen, snart så ska vi basta & bada bubbelpool. Det gillar vi. Också får väl jag & Gäddan hoppas på en lapdance från grabbarna där :)
Haha, det har varit en skön kväll hittills. Vi drog till Oden och käkade, jag & Gäddan var duktiga som tog sallad iställer för pizza eller något annat skit. Det är jag värd en medalj för, tycker jag iallafall.
Aja, bastun & badet väntar... Ciao!

Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag å byttan vet hur man dansar <3333

2008-11-02 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0