kvinnan härskar

 
Dam

Idag blir det Gäddan för hela slanten, vi ska chilla här hemma i min tomma lägenhet :)
Och vi ska försöka låta bli att inte riva hela stället, haha nerå. Det blir en lugn lördagkväll,
vi ska hyra filmer, köpa massvis med godis, och drick läskigt mycket läsk! Chill föfan!
Det kommer bli farligt roligt känner jag, har inte varit med den fisken på jätte länge.
Gash, vad roligt det kommer att få vara med henne! Vi har så mycket att ta i kapp,
och du måste verkligen berätta det jag har missat - du förstår vad jag menar sweet häh ;)
Det kommer bli skönt, en Guufie&Gäddan-nigth! ♥ Nu saknas bara Torsk, i muss u!
Men om vi har tur så får vi med Torsk kanske. Om inte hon ska Torska någon annanstans haha.
Jag saknar mitt fiskgäng.

För er som inte vet;
Guufie - Jag
Gäddan - Angelica
Torsk - Malin


& idag så firar jag och min älskling 2 månader.
Tiden går så fort.. Det finns ingen som du, i love u.


Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

haha låter som en riktigt härlig lördagkväll! Du får nog börja värma opp händerna för d kommer bli så egd på FIFA!!! Grattis till dig å jörgen puss!<3:D

2008-10-25 @ 13:47:52
Postat av: Jörgen

Vilka jäkla härliga månader!

Jag har inte varit med om bättre månader än dessa!

Jag älskar dig Louise!



Och tack till norsken! :P

2008-10-26 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0