kvinnan härskar


Igår var det fan en av dom skönaste kvällarna jag har varit med om.
Jag & Jörgen var ju som sagt med Gäddan & Byttis, vi käkade god mat.
Sedan var det fifa turnering, vilket jag & Gäddan förlorade. Men om man har
sett Gäddan spelat fifa så kan man fatta varför vi losa.. Men jag tycker om na ändå! :)
Där efter var det bastu & bad, vi chillade där i säkert tre timmar kan jag gissa på.
Det var skönt och vi hade även sång där, ''Eloise är vi mer än bara vänner''
Jag vet att dom sjöng för mig, och inget annat. Sedan gick jag och Jörgen hem sent
till honom, kikade på en rulle och somnade.
Vid fyra tiden kom mamma och siss å hämtade mig. Köpte skor till mig, oh i love it.

Träning snart,
sedan hem till Jörgen :)

Imorgon blir det älsklings Lovisa, och inget annat.
Jag saknar dig. Min bästa vän, min andra halva!


Kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0