kvinnan härskar


Idag så hade vi sovmorgon till halv tie, som alla andra onsdagar.
Vi slutade halv två, mycket chill! :) Ikväll är det innebandy träning, oh love it.
Också har jag utvecklingsamtal med Gittan & mor om en och en halv timma ''/
Åh, döden. Men jag får hoppas på att det går bra.. Ni får önska min lycka till.

Idag fyller Terese år, och det betyder - FEST TILL HELGEN.
Grattis sötnos, ♥ jag hoppas du får en bra dag och en vild helg, det ska jag se till ;)


Vi skulle visa varandra världen och inget fick nånsin komma mellan oss.
Men nåntin' kommer alltid i mellan och någon slutar alltid att älska först.
Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete och för att hjälpa mig
att ta mig igenom min situation. Men jag vill inte ta mig igenom någonting..
Och nu när jag inte har dig, så tycker jag att jag ser dig överallt,
och när blev den här stan så jävla liten?

Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

PPPAAAARRTTTYYYY det kommer å bli nojs! Lycka till det går nig bra!<3;)

2008-10-08 @ 15:04:22
Postat av: SVAR TILL NORSKEN

Norsken, det kommer bli sjukt kul i helgen. Vi + klassen + folk = VILT =D Kommer bli grymt. Tack tack <3

2008-10-08 @ 15:10:22
URL: http://kvinnanharskar.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Och nu när jag inte har dig, så tycker jag att jag ser dig överallt,



....................

2008-11-02 @ 21:32:07
Postat av: Jörgen

* Citerat Louise

2008-11-02 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0