kvinnan härskar

En ny dag, nya möjligheter.
Nu sitter kvinnan här igen, med goda fräscha nyheter om
hur min dag har varit. Om ni undrade hur mitt so-prov gick,
så har jag bara posetiva saker. Jag fick med allt jag hade
tränat på och jag hoppas på MVG, eller åtminstonde VG.
Vilket jag förtjänar, eftersom jag hade tränat så mycket igårkväll
att jag drömde om första världskriget.
Haha, och jag måste berätta att Pontus är klassens pajas.
Han skulle förklara något om troser, också satt han och rita
tills Jojo (lärare) frågade honom vad fan han höll på med.
Och jag kan säga er, att det var riktiga tjusiga troser han målade.
Sedan på spanska så ställde vi såklart fram klockan och vi
slutade en halvtimma tidigare.
Jag, Norsken, Jocke, Philip & Lovisa tog en powernap i fiket :)
Det var riktigt kul, sen så fick jag tusen sms ifrån alla som
undrade vadfan vi höll på med, haha.
Aja, snart ska jag och tjejerna dra till laserhallen, och sedan
ska vi slita fin-mat på restaurang, jag hoppas på kina (:
P.S NORWAY RULES

Kvinnan härskar


jag var yngst i familjen, men jag fattar väl
vad som hänt - seprationen mellan kropp och själ
jag var stark, men jag såg hur min mamma grät
alla dessa tårarna, dom fick mig att gråta mä.


Kommentarer
Postat av: norsken!!!!

haha bonden trosfixerade pajas!!!! Jao powernaps e det bästa med skolan!!!! P.S NORWAY RULES!<3:D

2008-10-03 @ 15:35:16
Postat av: Alina

haha kul blogg du har! :)

2008-10-03 @ 15:39:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

åå tack va snällt!! :)

2008-10-03 @ 22:14:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0