kvinnan härskar


En ny dag, nya möjligheter.
Hejsan hoppsan, kvinnan är tillbaka direkt ifrån Bollnäs.
Om ni vill veta hur det har gått för mig, om ni inte har läst tidningen
ännu, så gick det ju bra som det står där. Första gången tidningen talar sanning.
Men jag hade det för bra där borta, jag kan leva på hotell frulle, middag osv.
Jag ska nog flytta till ett hotell, någon dag.. Något jag ska fundera på iallafall!
Vi hade det så bra, så när vi stod och vänta på bussen så kände alla såhär
''Jag vill inte stanna här i en evighet, men vadfan ska man hem och göra?''
Men men, nu är man ju hemma och gör ingen nytta alls.. Suck!
Bussen tid kändes som evigheter, men vi kom fram tillslut som jag aldrig trodde vi
skulle göra. Också lirade vi match, jag klämde in 2 hela mål och någon ass :) Riktigt nöjd.
Efter det så gick vi på kina, åh mums! Sjukt gott, men deras toalett var ingen höjdare.
Det var som i film, där man blir mördad och vi satt där och pratade om en film om den toaletten.
Vem vet, någon dag kanske dom gör en film efter den toaletten, då kommer jag
skryta om att jag en gång satt där och var rädd som ett offer.
Vi var uppe ganska sent på kvällen, jag bodde ju med syster & Jaffa :)
Vi lirade och då gjorde jag bara ass, men det är ju lika bra det.
Också när matchen var slut så var vi tvungna och vänta på IBC, så alla drog på MAX och käkade.
Efter det var det en lagomt lång resa hem, som inte alls tog sex timmar som
det gjorde när vi åkte dit. Utan bara tre? Något jag måste klura ut.. Hm!
Skolan var lika seg som alltid, alltså jag har inte fått sovit någonting på en hel vecka.
Jag ville bara ligga kvar i sängen och dö när mamsen kom och väckte mig imorse,
det var verkligen döden. Imorgon ska vi på travet och hålla på med alla 9or..
Kan det verkligen bli så kul som alla säger?
ONE TREE HILL SNART, PUSSPUSS

Kvinnan härskar


Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

Det låter som en riktigt höjdar helg det där!! Alla morningar e döden!! Man får väll se hur travet blir kanske skoj kanske inte! P.S NORWAY RULES!<33;)

2008-10-06 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0