kvinnan härskar


En bild ifrån fredags, när vi slet mat och laserhallen. Snygga brudar ^
Gud, jag kommer verkligen sakna er.. För jag tror att jag ska sluta nu ''/
Som sagt, fotboll är inte min grej längre..
Men vi måste hålla kontakten, iallafall försöka! Våra vinster kommer sitta
djupt in i hjärtat, som vanligt :) Ni har gjort många av mina dagar


Idag var det en skön dag, jag & Lovisa kom 20 minuter försent.. Men det var vi värda! :)
Vi svarade på dom där nutidsfrågorna, alltså tror dom att jag är smart eller? Som vet
vad Rysslands kung hette år 1797? Dom förväntar sig mycket utav mig, alldeles för mycket.. Hah.
Sedan drog vi till travet, och Nyheden var där. Träffade Robin & Goffe, vilka busfrön :)
Jag & Lovisa vandrade runt med dom mupparna, sedan drog dom. Också gick vi två och käkade
sedan fick vi dra hem. Och då var kl 11.30, så något skönt.

Ikväll blir det Jämtland basket med några coola, som t ex Lovisa, Byttan, Jörgen & Linus.
Men den coolaste som ska dit med dom är ju så klart Kvinnan Louise, :) Lite coolt.
Åh, kan inte klockan bara blir 16.10 snart, så jag kan få se på One Tree Hill snart..

Kvinnan härskar
Mannen slavar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0