kvinnan härskar


Guuuud, jag vill verkligen tillbaka till spanien varje gång jag kollar ut på vädret -.-
Vi hade det så jävla kul, nästa gång jag är där så kommer jag stanna förevigt.

En ny dag, nya möjligheter.
Idag hade vi spanska prov, haha och vi är inte så bra på att fuska.
Men Alicia är inte så bra på att märka heller, så vi klarade oss. Alla kommer få mvg! :)
Också hade vi ingen SO, så jag pallade inte kören den här gången heller.
Jag måste fan skärpa mig, annars lär väl sur-Bengt kicka mig eller något haha.

Ikväll äre träning upp till tusen. Igår kom två killar från herrlaget till oss i damlaget
och skulle lära oss skjuta hårda slagskott. Vi tycker att vi skjuter hårt och så, men sedan
kom ju dom som skjuter hårdast i Sverige och lär oss. Lite pinsamt!
Men vi är bäst, även fast vi inte skjuter lika hårt som dom.
Kib

Det kommer bli grymt ihelgen!
Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

haha blinda spanska lärare! Palla kören han e alldeles seriös. haha vare från den träningen du hade kanske all träningsverk som du gnällde om idag?:)<3

2008-10-10 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0