kvinnan härskar


Jag, Lovisa, Philip & Sebb är hemma hos Sebb. Haha, Sebb leker med spegeln
och Philip skrattar så han ligger ner =D Åh föfan! Pajaser.
Nyss sa Philip till Lovisa ''Du & Louise lyckas alltid kliva på min lilltå''
Och nyss så så skrek han ''AJ MIN LILLTÅ'' då hade lampan fart ner på hans stackars tå.
Haha, det var lite roligt. Snart ska vi dra till spikbodana och ha orgentering
med alla folk. Suck... -.- Sedan ska jag hem och chilla, skönt!
Match på fredag, och vem är pepp om inte jag?! ;) Heja KIB ♥


Jo, orgenteringen sög verkligen! Men det gick snabbt, eftersom jag gjorde den lätta grenen.
Mami kom och hämtade mig sedan drog vi er på stan en snabbis, lamt!
Efter det så släppte mamma av mig hemma så jag fick sova. Jag är verkligen less på skolan -.-
Snart lov, och jag längtar så jag får sova uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.

Jörgen Persson,
så länge jag har dig!


Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

haha sebb leker med en spegel undrar hur det ser ut ut?:P orientering sög koblaja!!! Härligt att höra att du e hurtig å pepp inför matchen ni vinner nog!!!<3;)

2008-10-16 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0