kvinnan härskar


En ny dag, nya möjligheter.
Idag har det varit en bra fredag, och det gillar väl vi? Aigth?! :)
Jag tror alla är pepp till helgen, jag känner på mig att det kommer bli mycket
snack på måndag sen haha. Men det kommer bli grymt, det har vi lovat. :)

Ikväll blir det en lugn kväll, det bli bio. Step brothers, hoppas den är lika bra som det verkar.
Också snart är det premiär på HSM3, det får man inte missa tycker jag.
Det var mitt inlägg för idag, hade tyvärr inte så mycket att komma med.. Men efter helgen så ;)

Kvinnan härskar
lär mig svaren och sluta kolla på frågorna


Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

åhhhhh jag längtar!!!!!! Det kommer nog att bli ett minne för livet hahaha!:D<3

2008-10-10 @ 15:17:10
Postat av: norsken!!!!!

åhhhh vad jag längtar!!!! KOmmer nog att bli ett minne för livet hahaha!:D <3

2008-10-10 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0