Kvinnan härskar


Nog var det fest alltid.

Jo, i Philips lägenhet så var det fullt ös i lördags. En riktigt partykväll. :)
Och det var roligt. Tills saker och ting händer. Men på halloween, då jävlar hetingar!

Nyss så har min mami slingat mitt och systers hår. Nu får jag hoppas på att det
blir snyggt också. Imorgon ska vi leka flyktingar på jamtli, jag tror att det kan bli kul ja.
Alla som har varit där, berättade att det var seriöst, och dom hade värsta inlevelsen.
Så, lite spännande kommer det bli.

Ikväll blir det innebandy, oh oh oh oh love it baby!
 Också på fredag är det match, jag är redan pepp.
PUSS


Vem var bakis i söndags?
- Jo Sebbe.
Haha


Kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

haha nemen där e ju norsken å norgekvinnan!:D

Ja det var ju as kul tills någon valde att leka majonästuben vem var det nu igen?!

Halloween=Party som fan! Å då jävlar blire öl!Det blev typ sex var va?!<3;)

2008-10-13 @ 18:50:44
Postat av: Jörgen

Nyår var det va?

2008-10-15 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0