<3


<3
jag har aldrig träffat någon som är lika underbar som du är, Jörgen.
du drog upp mig ifrån hålet, jag trodde jag hade fastnat i.
du bevisade för mig att kärlek behöver inte vara svek och tårar,
utan det kan också vara glädje och ärlighet.
du gör så att jag glömmer all ondhet, all ilska och all hat.
för när jag kollar i dina vackra ögon, så finns inte dom orden där.
dom orden exicteras inte ens för dig, för oss.
varje stund med dig, har varit det bästa jag har upplevt.
det måste nog vara för du är världens bästa grabb,
världens bästa person som finns på våran jord.
som sagt, jag har aldrig träffat någon som dig
men jag är tacksam för att jag träffade just dig, vid rätt tillfälle.
ingen är som dig, min Per Jörgen André Persson


when youre loving me, im loving you

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag är världens lyckligaste just nu, jag hoppas att jag får vara lika lycklig resten av mitt liv. Den tid jag haft med dig hittills har varit sagolikt underbar, jag hoppas det fortsätter lika fint! Förevigt. Älskar dig Louise <3

2008-09-20 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0