kvinnan härskar

igår så var det fullt ös, jag & lovisa träffade jörgen så vi drog hem till seeman! sedan skulle de gänget till härke, jag och lovisa pallade inte haka mä. så vi träffade david vid blåan. där vi träffade mycket folk, sen försvann både lovisa och david, och där stod jag helt ensam med främlingar typ. också skulle jag träffade ett super gäng från skolan, och på vägen dit var jag tvungen att spela utvecklingstörd för att inte bli våldtagen. men vilket inte funkade, för jag stötte på ett par turkar som verkligen ville visa mig vägen och jag stod där helt ensam svensk och ville bara hem. men så stark som jag är så slog jag ner hela högen och fortsatte jag mitt äventyr ensam. aja, det var kul för stunden iallafall =)

och idag så var våran match inställd, så jag vaknade tidigt i onödan -.- och jag kunde inte somna om.
ibland så är det verkligen synd om mig! men nu ska jag vara social mä jörgen ponken.
pyss

kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0