kvinnan härskar

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

♥lovisa ♥ louise♥

min medicin gör mig pigg men ändå lite små trött, det innehåller typ hormoner! haha.
så det är väl bäst att inte jävlas med mig på ett tag. =)
jag ska nog orka med skolan imorgon, vi får se vad min chef tycker om det.
Jörgen kom och tog hand om mig igår, han är allt bra gullig han! ♥
jag har iallafall hjälpt min mor med att städa lägenheten här hemma.
(= det tyckte jag var bra gjort utav mig.
snart är det iallafall one tree hill, kärlek på allra högsta grad!
men dagens höjdpunkt är att jag fick ett sms av norsken idag,
pjuh! skönt att höra att han lever, men kom hem nu norge kvinnan saknar dig.
P.S jag saknar min bästavän, Lovisa Strandberg!
pyss

kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0