kvinnan härskar


varför håller du kvar mig, i något jag lämnade för länge sen

idag så tog jag mig till plugget, det var för jävla underbart att
får träffa Lovisa igen. Och resten av pajaserna! Philip fyller år
idag, hans bästa present var väl att jag kom till skolan (a) häh.
jag har tydligen fått ett nytt smeknamn i klassen, sälen???! :(
bara för Lars har snaggat sig, och när man drar handen på hans hår
så känns det som en katt tunga, så då kallar jag han för det.
Pontus fick heta 8veckor-Pontus, och Jocke fick heta BT som står
för babytand, eftersom han nämligen har en sådan liten plutt i käften. haha!
ja, vi är väldigt mogna i min klass. det är svårt att inte älska oss! smile.
blixten Jörgen kommer snart hit, vi ska käka tacos och mysa film & sova..  
.. också har jag lovat han att spela buzz! bööh, men han har lovat mig
att spela 500, yäääääääääh! men iallafall, vet någon i hela världen
hur en säl låter eller? hela klassen satt och försökte idag, men vi
lyckades dock inte så bra.
Lovisa ringde nyss och berätta en grej som förstörde min dag!
arg jag blir på en viss person i gällö, åh kuken!!
nu har jag lättat på hjärtat,
pyss folket

kvinnan härskar


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag måste bara fråga, vann jag på 500 igår ?

2008-09-20 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0