kvinnan härskar


ska snart dra till min älskade morfar, ♥ det blir fika och prat om livet! mysigt.
jag har inte träffa honom på jätte länge... men nu så är det dags att åka till
brunflo, till världens bästa morfar.

igår så var jag med Fredrik & Lovisa, vi slappade hos Fredrik där han gav mig
fot massage, vilket jag var värd! =) sedan drog vi ut och köpte godis, mums.
sen drog Lovisa hem, då satt jag & Fredrik och pratade om livet, häh!
men det är skönt att prata med honom om allting, han är världens bästa kill-kompis! =)
aja, det var trevligt!

ikväll blire nog bara slapp här hemma. se på one tree hill på tv'n! jag längtar..
också blire flera tusen film rullar som jag ska se på! det är bara att sms.
pyss

kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0