kvinnan härskar



min klass alltså.. haha! åh, jag avgudar alla mina pajaser. och vill egentligen
aldrig skjila mig ifrån er, men om några månader så är det dags :( hur ska det gå?
jag har gått med hälften sen ettan och den andra halvan enda sen femman..
9blå är klassen ingen glömmer. <3

nu har jag varit sorglig nog, dags att tänka posetivt. idag har det mest varit tjorv
med allting, haha. Gittan blir så less på oss, och hur kan man bli det på 9blå?!
aja, Lovisa puttade på Bonden
Bonden; Vad fan gör du?
Lovisa; Du stod i vägen.

också kommer jag gående i mina drömmar, en oskyldig Louise som alltid.
och då slår Bonden till och puttar mig, så jag flyger som en liten vante över
allas bänkar. också frågade jag ju varför, Bonden svarade ''du stod i vägen''
fast han trodde först att jag var Lovisa.. aja, kul var det iallafall. men jag fällde
honom sen, så bad som jag är. sedan så ramlade Jonathan på over-head appareten,
så den gick sönder, det var faktiskt kul! haha, han förtjänar en smäll lite då och då.

ikväll äre iallafall match, jag & Jaffa är pepp som fan och jag hoppas att dom andra
brudarna också är det. för ikväll då jävlar, Brunflo ni har ingen chans emot oss ifrån Krokom!


kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0