kvinnan härskar

igår var jag pepp som fan! & det var den roligaste matchen jag har varit med om :)
jag fick spela med Jaffa & syrran. vi fick ett så jävla bra spel. & jag är nöjd med 3 ass och 1 mål.
även fast det var så jävla jobbigt men kul, så kändes det som matchen aldrig skulle ta slut.
det slutade med 7-9! äh, brudar - vi tar dom på fredag då serien drar igång. KIB <3

sikta emot stjärnorna
idag hade vi bara HK, det var lite god mat iallafall. sedan drog min klass och skulle se
grabbarna spela i fotboll SM. jag & klacken hörni! :) behöver jag egentligen säga något mer?
sedan när allt var över skulle jag & Lovisa ta bussen hem, 14 ifrån arenan - som aldrig kom?!
den andra 14 åkte förbi två gånger, efter en timma gav jag & Lovis upp, gick ner till 2an och tog
den till stan, sedan 1an hem. men det har varit en mysig dag, och imorgon ska vi ha klass-dag,
ännu mysigare.

''kan du borsta tänderna med den saken i munnen?'' haha, Sebbe vilken stjärna.


du ger mig sömnlösa nätter..

man får drömma hur mycket man vill, det vet vi ju alla.
men när man kommer till att glömma, så går det bara inte - hur mycket man än försöker. 
fast någon dag så kommer jag ha gått vidare och förlåtit dig
för det du en gång gjorde, och då kommer jag aldrig ge dig chansen till att ge mig
flera sömnlösa nätter igen. den möjligheten har du redan fått och tagit...

dom vi älskade, glömde att älska oss tillbaka

kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0