kvinnan härskar



Norsken is back in town :) det är bra att du är hemma nu, så jag har någon
som vet vad humor är på skolan. men iallafall, välkommen hem neger. ♥
idag har det varit en lång jävla dag. men Norsken & jag fick tiden att rulla,
som t ex på spanskan. då vart Alicia skit sur på alla förutom oss norskar,
och sa att vi fick sluta, den enda som ställde sig upp var Charlotte och sen
kollar hon omkring sig att det bara var hon som fixa grejerna och var redo att gå.
fan vad jag skrattade! det såg så dumt ut, och ni skulle ha sett hennes min.
aja, Alicia vart jätte sur och alla drog. då tog alla tag i Jocke och kittla honom,
alltså vilket skratt han har! bara det gör en glad, haha. och självklart var det
pannkaka till lunch, och vi hade våran tävling som vanligt..
.. och jag förlorade som vanligt. fast min syster ska laga pannkaka till mat
idag så då kanske jag vinner över henne och Fredrik :) jag hoppas på det bästa, hah.
men iallafall så var det kören idag, jag och Norsken äger like always.
vem kan tro något annat?
haha, och Jocke är som han i reklamen som sjunger Lucia låten skit högt.
ungefär så högt och falskt sjöng Jocke, haha pajas!
så som jag har sagt så många gånger, min klass består endast av pajaser.
och jag har också sagt, att det går inte att hata oss. alla älskar 9blå ♥
aja, ikväll blir det nog en hemma kväll med syster & Fredrik.
så nu vet ni det, mina blogg fans. även fast alla är så snål på att kommentera
så ser jag att det är många svennar som läser, sluta snåla gott folk!
pyss

kvinnan härskar

Kalle Johansson, världens bästa kompis.
snälla, flytta inte ifrån mig. vi växte upp tillsammans ju!


ibland så kan människor överraska oss när dom visar vilka dom egentligen är.
när deras lögner har sprungit ikapp dom, när dom har glömt bort sanningen själv.
och allt man gör är att leta efter svar på något som en gång fanns, men vill man
egentligen ha några svar? om man tror att man kan sova gott om nätterna efter,
så ljuger man för sig själv. för nu är jag less på att leta svaren som du inte har,
jag är less på att leva kvar i något som bara var uppbyggd på lögner..
du gjorde oss båda en tjänst, behåll sanningen för dig själv! det enda du har kvar nu

Kommentarer
Postat av: norsken!!!!!

vi äger så äre bara!!! haha ja finnjocke jävla stjärna han hörde man klart å tydligt han lät som grus i en mixer!!!<33

2008-10-01 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0