kvinnan härskar


igår var det döden, brunflo kommer med 70pers till matchen och själv var
vi 9pers.. det var ganska döden! mycket springande, kan jag lovar.
det märker jag nu när jag knappt kan röra mig längre -.-
jag gjorde iallafall 1mål, haha fast ja.. det målet är inget att hurra för.
vi förlorade, men jag tyckte vi gjorde det bra ifrån oss när vi var så få och mer
än hälften kämpade för sitt liv pga sina skador. så jag tycker vi ska hurra för det :)
nästa helg åker vill till helsingland och möter Alfta och Bollnäs, då jävlar tjejor!

ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, Lovis vill att jag ska festa med henne,
David vill att vi ska festa med honom och jag vill egentligen bara vara hemma.
men jag har lovat att vara med Kalle, så om jag inte blir hemma ikväll så blir det
nog Kalle.

jag har legat och kollat på filmer sen jag & Therese var små, eller jag menar Tejes,
eftersom jag var så duktigt på att prata när jag var liten. då såg jag när jag var med Kalle,
haha vi hade värsta naken-kalaset ju :) jag tyckte det var rätt sött för att vara oss.
sedan var Emil också med på många filmer, rätt komiskt att han & jag har nyss fått
kontakten tillbaka typ, också ser jag han på film, vi hade också naken-kalas.
jag tyckte om att vara naken när jag var liten tydligen, Tejes också.
men dom filmerna gav mig mycket skratt och tårar, häh.

kvinnan härskar


varför kan inte jag gå vidare så som han har gjort?
varför är det jag som ska minnas allt som det vore igår?
varför är det jag som ska lida och inte han?
varför är det jag som står kvar med massa frågor utan svar?
varför är det jag som inte kan sova om nätterna?
varför är det bara jag? - när vi var två i början.

vi sitter på samma båt,
när ska vi kunna ro tillbaka?
så länge vi saknar något att ro med så klara vi det inte,
dom vi rodde med har simmat iväg
utan att ens kolla tillbaka
utan att ens säga något
vi miste våra roddar, dom som var våra flytvästar så vi inte skulle drunkna
och nu sitter vi & önskar att dom drunknar i sina egna lögner, och hoppas
dom blir trött på att simma ifrån något som kommer hinna ikapp dom för eller senare..

Kommentarer
Postat av: jenny

ja Louise, vi sitter verkligen i samma båt.

<3

2008-09-28 @ 16:38:47
Postat av: Jyrgn

? :S

2008-10-02 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0