kvinnan härskar

Hej allihopa, alla glada och mindre glada.
Visst är det mycket som händer just nu? - Själv vet jag inte vart jag ska ta vägen, på ett bra sätt.
Ny dag, nya möjligheter. Det stämmer faktiskt! Så från och med nu så tänker jag ta vara på dagen,
för jag menar - VI LEVER BARA EN GÅNG!
Alltså, jag vet inte vart allt det här kommer ifrån. Men jag mår så bra nu, livet leker. :)
Visst, skolan kanske inte är någon höjdare för någon. Men det är bara bita ihop det sista året,
och gå ut med flaggan på toppen. Jag tror jag lirade min sista fotbolls match idag, på allvar.
Och jag är faktiskt glad över det, fotboll är inte min grej längre. Nu får någon annan täcka min plats i laget.
Nu ska jag bara fokusera mig på innebandy'n, och jag som funderade på att sluta med det?
- Hur tänkte jag då, egentligen? Innebandy är en stor del av mitt liv, och har varit det från flera år tillbaka.
La familia är toppen, jag älskar verkligen min familj! Vi är som familjen Flinta, fast på ett bra sätt.
Jag har bra kompisar, dom är på topplistan (även dom snyggaste jag har sett)
Min bästa vän Lovisa är det bästa som någonsin har hänt mig. Ingen kan har lika roligt som oss,
du är ljuset i mörkret sötnos. Och självklart så har jag en underbar pojkvän, Jörgen Persson.
Jag är så glad över att jag har dig, älskling. Du gör mina dagar, jag älskar dig. ♥
På tal om kompisar, så är min klass oslagbar! Mina pajaser, ingen riktigt skoldag utan er, hetingar.
Snacka om att jag har sett det posetiva i mitt liv, jag är så glad! Jag mår verkligen bra nu.
Jag känner att det kommer bli ett bra år, från och med nu. Även fast Kalle drar senare, så vet jag
att vi kommer hålla kontakten. Allt kommer bli bättre än vad det är idag, jag känner det på mig.
Men jag kommer verkligen sakna tjejerna i fotbolls laget, våra minnen, våra vinster kommer sitta
hårt i hjärtat! Jag lovar.
En ny dag, nya möjligheter.

kvinnan härskar

Kommentarer
Postat av: snyggalovisa

det är skönt att höra att du mår bra! <333

2008-09-30 @ 21:43:59
URL: http://lovajsaa.webblogg.se/
Postat av: Jörgen

Jag älskar dig <3

2008-10-04 @ 14:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0