kvinnan härskar


louise westlin
det är jag det


igår så drog jag och lovisa hem till mig efter plugget,
vi lagade mat. eller ja, systra gjorde det mest.
det var därför det vart så misslyckat. sedan drog lov och jag
till sportfältet och såg jörgens & byttans match, dom vann.
sedan drog vi fyra till jörgen och skulle spela fifa08, men
det var inte så eftersom jörgens x-box krachade, rip!
då myste vi fyra i soffan och kollade på ''vem kan slå flip & fredrik''
det var faktiskt roligt. nu sitter jag i väntan på att jörgen ska sluta
och komma hit till mig, innan jag drar på innebandy träning.
pyss

jörgen persson
när varje andetag känns som det sista
när döden viskar ens namn så finns du där
du bar mig genom skuggornas dal tillbaks till livet
gav mig en anledning att förbli den jag är


kvinnan härskar


Kommentarer
Postat av: Snyggjörgen

Louise !



Jag hittade hit :)



Aldrig förr har det varit jag som velat gå först från replokalen när vi spelat rock n roll. Men idag var det jag som gick först. För att jag skulle få träffa dig.

Förut har alltid musiken varit den enda sanna glädjen för mig. Men nu är jag aldrig riktigt lycklig när jag inte är med dig <3

Älskar dig skitbjörn :) <3

2008-09-10 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0