kvinnan härskar


jag saknar dig Lovisa, och jag vet inte varför, för vi träffades ju igår.
men så ligger det till, jag saknar dig min stjärna. =)

hela dagen har vi haft träningsmatcher, det var riktigt kul! grymt sköna tjejer i mitt nya lag.
jag trivs jätte bra =) vi förlorade båda, men den första matchen skulle vi har vunnit.
men trotsallt så var det våran första match och i serien tar vi dom båda.
jag är glad över att jag klämde in ett mål. jag fattar inte hur den kunde gå in? ;S
det skulle ju vara en passning, också vart det tunnel in. haha, men mål som mål.
Jaffa & min syster klämde också in ett varsitt mål, eller Jaffa gjorde två tror jag.
Cissi var nära hur många gånger som helst, vi skotta som fan och hade spelet.
men det var inte våran dag helt enkelt. men jag tyckte vi spelade hur bra som helst.
grattis Roger, till körkortet och att du har blivit pappa till en söt Cornelia =)
hörni tjejer, jag hoppas på det blir lagfest till helgen iallafall. =)

kvinnan härskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0