kvinnan härskar


jag vaknade hur pigg som helst imorse, klev in i duschen och såg fram emot
att gå till skolan. ja, jag vet.. jag måste vara sjuk om jag såg fram emot skolan,
men sanningen är att jag är sjuk. hade så jävla ont imorse, så ont att jag bara
ville skrika. det kändes som min dag var inne! men vi fick en akut-tid hos doktorn
där jag fick medicin, som jag ska ta tre gånger om dagen på en hel vecka.
då ska det bli bättre, om inte så måste jag ta medicin i en vecka till.
och den här medicinen gör så jag inte får träna, eller över anstränga mig ''/
något dåligt! jag tror att jag bara behöver ta i en vecka, för jag menar jag
känner mig som ny nu! =) det är ju lite bra det iallafall, men jag får inte hoppas för mycket.
Jörgen kom hit igår, och han vet hur man ska ta hand om mig på rätt sätt (a)
han är så gullig. vi kollade på one tree hill såklart, sedan åt vi mat.
också kollade vi på en sjuk film, även kallad hosel?! alltså, jag blir fan arg på hur
människor tänker och sedan gör sina sjuka ideér. =S också såg vi lite av rockstar
men den hacka och vi orkade inte bry oss. även fast Jörgen trodde att hans värld
skulle gå under, han älskar nämligen den filmen. aja, snart börjar one tree hill!
och det enda luft jag har fått dom senaste fyra dagarna var när jag skulle till doktorn, sjukt!
men jag ska nog orka med fredag! =) jag saknar lovisa farligt mycket nu! <3
Gud verkar inte gilla mig längre... om han nu gjorde det tidigare? för vad har jag gjort
för att få den här sjukan?!
många sjuka kramar från mig till alla glada.

kvinnan härskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0