kvinnan härskar

En ny dag, ny möjligheter.
Nu är kvinnan tillbaka med ett nytt inlägg! Så hej gott folk.
Idag på skolan så hände väl inget nytt, det enda jag vet är att det gick skit på NO provet..
Gash, omprov nästa vecka. Då får jag göra bättre ifrån mig. Jag har aldrig gillat spanska
som dom flesta vet, men idag var det faktiskt riktigt roligt?! Jo, jag vet. Är lika förvirrad som ni är.
Men men, det är ju bra att det går bra. För flaggan ska stå på toppen när jag är klar :)
Det enda dåliga med spanska var att Norsken gjorde mig så jävla irreterad, han ville verkligen
förstöra för mig när inte han hängde med i arbetet. Så jag köttade han med min älskade bläck-penna,
rev sönder hans papper som ska vara inne på torsdag, köttade han lite mer med pennan, kluddrade
i hans bok eftersom det var så allt började. Han ritade över allt jag hade skrivit, och det var inte direkt
det kortaste jag har skrivit, utan tvärtom! Så du får faktiskt skylla dig själv, men jag är lite ledsen över
din läxa som jag rev sönder och ah.. Förlåt för det iallafall! Det var inte meningen att det skulle gå så långt
- eller? ;) Haha, nej! Men allvarligt, mitt kära Norge blod, förlåt! :)
Igår var det träning, fan vad jag älskar att ha en innebandy klubba i händerna och en boll på marken ♥
LOVE IT! Och igår fick jag träffa min efterlängtande pojke, som har varit i Stockholm ca fyra-fem dagar.
Det var riktigt mysigt eller mest roligt att få se han igen.
Ikväll är det ingen träning, och det känns trist fan! Jag behöver träna varje dag, det känns tomt annars
och det är sant hah. Och folk brukar klaga på att jag är lat? VA?! Jag fattar inte hur dom kan påstå det.
Folket har noll koll. Aja, one tree hill snart. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Åh, jag älskar gänget, pogrammet, allt!

Kvinnan härskar

  
jo, jag vill tillbaka som fan! tillbaka till piraterna, tillbaka till kvällarna.. ♥

Kommentarer
Postat av: Jyrgn

Det är jobbigt att vara ifrån dig så länge som stockholmsresan! Så det var skönt att få träffa dig med babe ;) <3

2008-10-01 @ 17:47:47
Postat av: norsken!!!!!

min arm alltså blodet sprutade som renarama lingon veckan!!!! Förstår att du gjorde det av frustitation å jag e inte det minsta sur norway rules!!<33

2008-10-01 @ 22:15:50
Postat av: norsken!!!!!

min arm asså det sprutade blod som om det var värsta lingon veckan!!!! men jag e inte sur vet att du gjorde det av frustation ¨så då jävlar kan allt hända norway rules!<33

2008-10-01 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0