vi växte upp tillsammans



Kalle Johansson, du får allvarligt inte flytta ifrån mig!
du är min bästa vän, någon som har funnits här för mig ifrån dag ett.
jag växte upp med dig
och nu säger du att det här blir det sista året tillsammans,
det får det verkligen inte bli. för jag behöver verkligen dig,
och jag känner att det inte finns någon som förstår mig lika bra som du gör.
det är egentligen inte därför jag vill att du ska stanna,
utan jag vill det för vi har upplevt så mycket, vi har växt upp tillsammans
och vi har så mycket mer att göra. du är ju min bästa vän trotsallt.
när du drar, så kommer jag förlora min andra halva.
tanken är i mitt huvud hela tiden, att vi inte kommer ses lika ofta.
men jag vet att vi kommer hålla kontakten, men det känns inte som samma sak.
jag är redan ledsen över att du ska dra, men hur ledsen kommer jag inte bli
om ca 9 månader då du sticker på riktigt?!
gash, jag kommer inte klara av att säga hejdå.
men om det här är nu sista året tillsammans, så tänker jag inte sitta och sura
för att vi nästan aldrig kommer ses, utan då ska vi ha riktigt jävla kul!
och skapa minnen, som vi gjorde när vi var på mallorca.
fast glöm inte att jag är glad för din skull,
och när man har sett dig spela hockey så förstår man varför alla vill ha dig.
och jag är verkligen jätte glad att du har lyckas med det du har velat
i hela ditt liv.
men jag räknade aldrig att du skulle dra så fort.
jag kommer verkligen sakna dig..
men avståndet kommer inte kunna sära på oss två,
när inget annat har kunnat gjort det tidigare.
du får lova mig en sak, att aldrig glömma bort mig helt
för jag kommer aldrig glömma dig, Kalle.
vi växte ju upp tillsammans.
♥ jag älskar dig kompis, ifrån dag ett till graven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0